15 December 2013

3. Advent für Dritte

 

Während ich mich nun im Community College mit so mancher Schwierigkeit rumschlagen muss, wird mir wieder einmal klar, dass gewisse Leute wirklich eine sehr sehr deutliche Sprache benötigen, um das ihnen Mitgeteilte auch wirklich verstehen zu können. So bleibt mir auch in dieser Weihnachtszeit nichts anderes übrig als mich zu wiederholen, um mich aber hoffentlich auch zu verdeutlichen.


Take A Bow  ==  Muse

Corrupt
You're corrupt
Bring corruption to all that you touch
Hold
You behold
And beholden for all that you've done
And spin
Cast a spell
Cast a spell on the country you run
And risk
You will risk
You will risk all their lives and their souls

And burn
You will burn
You will burn in hell, yeah you'll burn in hell
You'll burn in hell
Yeah you'll burn in hell
For your sins

And our freedom's consuming itself
What we've become
It's contrary to what we want

Take a bow

Death
You bring death, and destruction to all that you touch
Pay
You must pay
You must pay for your crimes against the earth
Yeah hex
Feed the hex
Feed the hex on the country you love

Now beg
You will beg
You will beg for their lives and their souls

Now burn
You will burn
You will burn in hell, yeah you'll burn in hell
You'll burn in hell
Yeah you'll burn in hell
You'll burn in hell
Yeah you'll burn in hell
For your sins





Und wie gut hier doch unser lieber Charlie Chaplin passt, mit seiner Schlussrede aus dem Film "The Great Dictator?" Ich kann mir keine passendere Worte vorstellen, in dieser Weihnachtszeit wie ich sie gerade erlebe, in meiner ganz persönlichen Umwelt-Arena im Rahmen meines ganz persönlichen Community College...